sobota 1. března 2014

Hello March. ♡

. . hoho, dneska je už prvního března a za chvíli jaro a léto!♥
co budete dneska dělat? já pujdu, tentokrát s kámoškou asi nafotit
další photography a udělám zase článek. Je krásne počasí, takže
snad to vydrží! ♥ brácha za 12 dní slaví 4.narozeniny! taťka svátek za
6 dníí! tento týden jsem měla prázdniny, a neděla jsem nic jiného
kromě ráno 6 hodin . . psaní článcích na blog a byt na pc potom ven a
večer zase na pc! ♡ tento článek je asi něco jako deník!:-D

. . tak pokračuju!:-D těším se na květen, mela bych mit novy mobil,
asi budu spat u kamaradky, bude partyy hard!:-D včerejši posledni 
unorovy (unorovy?!) den jsme si užili s kamoškama, byli jsme venku
a pak šli k jedne kamošce a tam jsme dělali fakt kraviny! ♡♡♡
. . do komentářu mi napište co budete dělat vy dneska, a byla bych ráda kdyby
jste mi i napsali co dělat za články protože já fakt netuším a ještě večer
nebo zítra najdete tady článek "photography" móžna, pokud samozřejme pujdu fotit. Nela♡

3 komentáře: