čtvrtek 27. února 2014

→ facts about me ♡

. . nejspíš, o mě toho moc nevíte a aby jste aspoň trochu byli v obraze,
kdo vlastně tenhle blog vlastní, tak jsem se rozhodla udělat tenhle článek . .


→ Jmenuju se Nela
→ Je mi 12 let
→ Mám bráchu
→ Miluju gify [možna to jde celkem vic vidět:-D]
→ Mám sestřenku ,kterou beru jako sestru [klick pro jeji blog]
→ Moje oblíbená barva je zelená
→ Mám ráda Miley, zato jak se teď chová a jak vypadá
→ Inspiruju se Teri Blitzen
→ Baví mě fotit, sportovat a blogovat
→ Zajímám se o módu a kosmetiku
→ Můj oblíbený seriál je Violetta, Victorious a Sam&Cat [joo,sleduju disney channel a nick:-D]
→ Oblíbená pohádka je Spongebob, zní to divně, ale je jako človek dáva mi duvod se smát
→ Nesnáším fyziku
→ Nesnáším hodně věci
→ Co ještě nesnáším, pavouky,hady,krokodýly,žraloky,klauny,falešné lidi a . . . . je toho strašně moc
→ Mám instagram, facebook, tumblr, blogger, ask a používam jen fb,instagram a blogger
→ Miluju jídlo, vánoce a léto
→ Upřímně, mám se ráda
→ Myslím si že jsem občas milá, někdy nepřijemná,kamaradska a někdy až hodně upřimna
→ Hodně lidi mi říka že mám krásne vlasy a mě se taky líbi pokuď je nemam zrovna mastné :-D
→ Miluju balzámy
→ Ráda chodím do meku (mcdonald)
→ Nakupuju hodně v Karolíně a GATE
→ Miluju vzpomínky na dětství a staré fotky!
→ Mé oblíbené kosmetické značky jsou Miss Sporty a ESSENCE

3 komentáře: