čtvrtek 27. února 2014

FOOD TAG ♡ ♡ ♡

Dobře, dobře . . miluju jídlo a tento TAG jsem musela rozhodně udělat! ^^
Otázky jsou dobré a celkově se mi TAG líbi, tak mužeme jit nato! ♡

1. Jaké je vaše oblíbené jídlo?
Pizza, těstovinový salát, bramborová kaše s nějakým masem . .
2. Jaké je vaše nejméně oblíbené jídlo?
Špenát a trošku víc zeleniny.
3. Jaké je vaše oblíbené vařené jídlo?
Těstoviny, . . tež je toho hodně
4. Jaký je váš oblíbený salát?
Těstovinový.
5. Jaké je vaše oblíbené maso?
Kuřecí!
6. Jaká je vaše oblíbená polévka?
 . . jim hodně polevky, takže skoro všechny co znám!:-D ^^ ale asi s kapankou
7. Jaký je váš oblíbený typ sendviče?
Já sendviče moc nejím ale zato jím třeba hamburgry, nebo cheese v MCdonald! :-D
8. Jaký je váš oblíbený chléb?
Tmavý.
9. Jaká je vaše oblíbená zmrzlina?
Točená, vanilková!
10. Jaká je vaše oblíbená „fast food“ restaurace?
Chodím celkem hodně do MC.
11. Jaká je vaše oblíbená cukrovinka?
Zmrzlina.
12. Pokud byste mohli jíst jednu potravinu do konce svého života, co by to bylo?
Pizza, těstovinový salát . . // mé oblíbené jídlo prostě!
13. Jaký je váš oblíbený druh zeleniny?
Mrkev, paprika, okurky, kukuřice
14. Jste vegetarián?
Ne!
15. Vaříte rádi?
Celkem jo.
16. Umíte vařit?
Dvě jídla ano.
17. Jste v tom dobrá?
Jsem ráda že zvládnu udělat si těstovinový salát a čínskou polevku . .
18. Už jsi někdy dělala večeři?
Jo, mamince!<3
19. Líbí se vám experimentovat s jídlem?
Cože?!
20. Co je typické jídlo, které pochází z vaší země nebo města?
Tak, podle mě je asi hodně svíčková! . . jinač netuším

1 komentář: