úterý 25. února 2014

* / ♡ my love ♡ - photo / *

My love? My love? . . o čem dnešní článek asi bude? Pokuď si myslíte že
My love, takže o mě a o nějakem klukovi, NE, mýlite se . . dnešní článek bude o mě
a o mé milované sestřence! ☺

Proč zrovna My love, a tento článek neni třeba o me nejlepši kamaradce?
. . i když moje sestřenka [iza,bela] je debil, zbožnuju ji nejvic a je prostě
jako má nejlepši kamarádka! ♥ . . proto My love!

Znám ji od mého narození!<3 12 let! Je to úžasna doba a nelituju chvíle co jsem sní!
[na te fotce, já jsem ta pod napisem forever:-D]
Máme spolu fakt hodně fotek, tak teď vám sem pár dám!:-)

↑ leden 2014 ↑

↑ léto 2013 ↑

 ↑ léto 2013 [ještě jak jsme měli rady Uryadko] ↑

 ↑ zase léto 2013 ↑

↑ vždyť to říkam, debil:-DD ↑

↑ ještě jedna hodně oblíbená z léta 2013 ↑

↑ to mi minule iza poslala:-D už nevim z jakeho roku to je ↑

↑ další z léta 2013, hodně fotek mame z leta noo ↑

↑ prosinec 2013, ta se mi strašně líbi (:-D) ↑

A teď fotky z 25/2/2014! ☺
↓ ↓ ↓

↑ ta je celkem děsná ale musela jsem ji sem dát:-D ↑


↑ to jsem já a vypadam i ze zadu jak . . :-D ↑

Dnešní článek byl asi hodně fotek, ale myslím že to nevadí, ahoj. Nela ♡

5 komentářů: