úterý 25. února 2014

/ my favorite youtubers ♡ /

Ahoj všichni,
vítam vás u dnešního článku a dnešní článek bude slíbený a to / my favorite youtubers /.
Říkala jsem vám, že k tomu přidám i rozhovory, ale nakonec jsem se rozhodla
že rozhovy NE, budou v jiném článku a to je asi jasné že v / rozhovory / . :-D


 1 // Teri Blitzen
První moje oblíbená youtuberka je Teri Blitzen. Je to jedna z mych uplně nejoblíbenějších.
Narazila jsem na ní asi jak měla 3.000 odběratel a hned jsem si ji oblíbila což mi zustalo až do teď! 
Je krásna, milá, sympatická . . zbožnuju ji ♥ ♡ ♥
Kanál Terezky: TADY
FB page Terezky: TADY

2// Anetka, TheTeenGirlLooks
Druhá má uplně oblibená youtuberka je Anetka, TheTeenGirlLooks. Poznala jsem ji přes Terezku.
Už si nepamatuju počet odběratel kdy jsem na ní narazila,ale hned jsem si ji oblíbila.
Tak samo - krásna,milá, roztomilá . . slečna!
Kanál Anetky: TADY
FB page Anetky: TADY

   3// Makyna016
Třetí a poslední youtuberka která patří mezi ty nejvíc oblíbené je Makyna016. Tu jsem poznala
taky díky Terezce a u Maky taky nevím počet odběratel kdy jsem ji poznala. 
A zase tak samo - milá, pěkná . .
Kanál Maky: TADY
FB page Maky: TADY 

A teď už jen mé oblíbené youtuberky, na které občas kliknu!:-) 

Snad se vám dnešní článek líbil, AHOJ, Nela ♡ 

3 komentáře: