pondělí 24. února 2014

New blog! ♡ + informace

Ahoj všichni,
vítam vás na mým novým blogu! Hned na začátek bych vám chtěla říct,
že už jsem jeden blog měla jenže jsem se tam dneska asi po týdnu šla přihlásit 
a prostě mi to nešlo, a já měla takovou chuť psat články tak mi to nedalo a založila 
jsem jsi nový blog! ♡ 

Na tomto blogu se jmenuju nelat-trebaticka protože se takhle teď podepisují
skoro všude, no a o čem můj první článek bude? Tenhle článek bude asi trochu
delší ale to z důvodu že vám sem napíšu hned i informace, co chystám za články no a tak!
Tohle by byl úvod a už asi můžeme jít nato!
Co chystám za články?
1// Na minulem blogu jsem dělala ze slavnějšima youtuberkama rozhovory
a teď mi je líto celkem toho, že jsou na starém blogu no tak
budu dělat i článek / my favorite youtubers / a do toho přidám i rozhovory! :-)
2// 25 facts about me
3//TAG - Co dělá mně mnou & TAG - Would you rather 
 A plno dalších článku, ale tyhlety na 100% udělám! :-)

Co najdete na tomto blogu?
Tenhleten blog slouží i trošku jako můj deník ale deník co vidí skoro každý.
Je o mém životě, co mám ráda a co nemám, a různe věci co potřebuju někde
napsat, dále i tento blog je o kosmetice a módě, protože tyhle dvě věci naprosto miluju!
dále různe ispirace, tutoriály . . 

Myslím si že pro tento článek už by to stačilo, a vy komentujte co by jste i chtěli za články, budu moc ráda za komentáře! ♡ [komentáře oplácím] Nela☺




3 komentáře: