úterý 4. března 2014

☆ Blog TAG ☆

 . . jsem nemocná, takže asi moc článku tento týden nebude ale já se tak nudím
že se mi sice chce i spát, ale nějaký článek vám sem dát musím:) . .
Tento TAG (?), který nevím jak se jmenuje jsem našla na jednom blogu,
ale název toho TAGU, byl celkem divný tak jsem dala Blog TAG . .  
 

 
1, V kolika letech jsi začala s blogováním?
→ Začala jsem na blog.cz ale kdy jsem začla blogovat? Nevím, bylo mi asi 10 let a mé články staly za "prd".

2, Máš nějaký nejoblíbenější blog?
→ Momentálně, jich mám hodně ale například:
http://mauxsteele.blogspot.sk/
http://elonderkova.blogspot.cz/
http://inspireunivers.blogspot.sk/ 
http://pafci.blogspot.sk/
je jich hodně, tohle je jen pár mych oblíbených blogu.

3, Kdybys na jeden den mohla být někým jiným, kým bys byla? A proč?
→ Nevím, ale chtěla bych být asi Miley Cyrus - protože ji zbožnuju a chtěla bych si skusit to, co dělá ona.
Potom Teri Blitzen - je to moje inspirace ,obdivuju ji tak bych chtěla skusit i, jaké by to bylo být Teri.
A asi i Momou Horňákovou, ale to jen kdyby zase začala psát blog a tak.

4, Posloucháš hudbu?
→ Myslím že hudbu poslouchá každý, takže ano, i já poslouchám.

5) Tvá nejoblíbenější skupina/zpěvák/zpěvačka?
→ Skupinu, nemám.
Zpěvák, není nejoblíběnejší ale líbi se mi písničky od Justina Biebera.
A zpěvačka, je asi Miley Cyrus.

6, Jakým jedním slovem by ses popsala?
→ Úpřímna.

7, Máš sourozence?
Ano, mám.

8, Tvůj nejoblíbenější film/seriál?
Film, je Grinch, LOL . . mám jich hodně.
Seriál, Ordinace v růžové zahradě 2.

9, Jak si představuješ svou vysněnou letní dovolenou?
→ Relax, bázen, moře, ticho, jen šuměni moře . .

10, Co děláš ráda ve volném čase?
→ Spím, bloguju, jsem venku (v létě hlavně u vody) , sportuju . .

11, Jak často chodíš na blog?
→ Jak často? Snažím se denně psát články tak až všechno stíham a takhle, takže celkem často.

12, Které blogy tě baví číst nejvíc?
→ Baví mě blogy o kosmetice a hlavně o módě a potom kde lidi píšou články ze svého života, TAGY . .

13, Do které chodíš třídy?
→ Nechci to zvěřejňovat.

14, Co bys chtěla dělat v budoucnu?
→ Fotografku, právničku, návrhařku . . pokuď je to myšleno, jako třeba práce nebo něco.

15, Kam by ses ráda podívala?
→ Ráda bych cestovala, takže skoro všude.

2 komentáře: