středa 5. března 2014

TAG - Co dělá mně, mnou

 → já vůbec nevím co psát za články, tak jsem jsi na YT hledala nějake no
videa, ze kterych by šel udělat i článek, no a u Teri Blitzen jsem narazila na tento tag:-)


1. Kolik měříš?
já ani nevím, ale teď už asi kolem 160 cm.

2. Kolik ti je let? 

je mi 12 let.
3. Kdy ses narodila?
18.12.2001.

4. Jakých trendů se většina tvého oblečení drží?
dá se říct, že mám vlastní styl, takže tak různě.
5. Máš nějaké piercingy/tetovaní?
ne, ale chci tetovani, jenže jsem takovy srab že si myslim že na to tetování nebudu mít sílu.

6. Existují nějaké potraviny, které nemusíš/nesnášíš?
nejim moc zeleninu a potom špenát, jinač sním snad všechno

7. Jaká je tvá aktuální nejoblíbenější písnička?
teďkom poslouchám hodně Miley, takže např. Adore you, We can't stop, Wrecking ball, 23 . .

8. Zlato vs. Stříbro?

ani jedno!
9. Jaké jsou tvoje záliby? 
sport, psaní blogu . .
10. Rtěnka vs. Lesk na rty?
balzámy.
11. Zima vs. Léto

zima- Vánoce | léto- voda, prázdniny, teplo . . obodvoje:)
12. Máš akné? 

ne.
13. Je tvá pleť mastná, suchá nebo normální?
suchá.

14. Máš pihy? 
ani ne.

15. Jakou velikost mají tvé nohy/boty?
39/40

 

1 komentář: